Αυτό ήρθε και θα μείνει...

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Το Μάτι Του Θεού...

*
*
*
Έψαχνα να βρω μία φωτογραφία του "Ματιού του Θεού" που είναι ζωγραφισμένο πάνω από την Αγία Τράπεζα σε πολλές ελληνικές εκκλησίες... Δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα έως τώρα... Οι φωτογραφίες αυτές δόθηκαν από την NASA και είναι εντυπωσιακό πως η έκρηξη ενός άστρου μοιάζει τρομακτικά με την μορφή του ματιού. Ίσως τελικά οι αρχαίες φιλοσοφίες να είναι πράγματι περισσότερο προχωρημένες από την σημερινή τεχνολογία η οποία φυσικά ακόμα δεν είναι σε θέση να δώσει απαντήσεις στα μεγάλα φιλοσοφικά ερωτήματα. Το μάτι των Αιγυπτίων, των Σουμερίων, των Μάγιας, των Αρχαίων Ελλήνων, των Χριστιανών, των Βουδιστών, όλα διαφορετικά μεταξύ τους αλλά όλα ένα νόημα, μία ουσία... Ίσως τελικά κάπου εκεί έξω στην απέραντη μοναξιά του αχανούς και απείρου σύμπαντος να υπάρχει ένα Μάτι, ένα Θεϊκό Μάτι που να μας παρατηρεί και να βρίσκεται πίσω από κάθε μας σκέψη, κάθε μας κίνηση...

Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Νικόλα Καλή Τύχη... κι αέρας στα πανιά σου

*

*

*
Να βάζω ένα στόχο και να πασχίζω να τον ανταμώσω. Που να θέλω να καταλήξει αυτό το ταξίδι; Μα δε θέλω να καταλήξει... Σε τίποτα δεν με γοητεύει, δεν με προκαλεί η κατάληξη, το τέλος. Θέλω -αν είναι δυνατόν- να αφεθώ, σ’ όλη μου τη ζωη, να διασχίζω ένα όνειρο. Από το πιο απλό ως το πιο δύσκολο πράγμα, εκείνο που με συναρπάζει είναι η διαδρομή μέσα στο όνειρο. Δεν με ενδιαφέρει το να φτάνω. Παλιά είχα την τρέλα αυτή. Έφτανα όμως και το απομυθοποιούσα. Το πνεύμα του Νίκου Καζαντζάκη όπως είχε αποτυπωθεί στην φράση ‘φτασε, παιδί μου, εκεί που δεν μπορείς’ καθοδηγεί πάντα την σκέψη μου και χαράζει την πορεία της διαδρομής μου στην επόμενη μέρα. Μια μέρα που την περιμένω με μ’ ένα περίεργο μείγμα μελαγχολίας και λαχτάρας στην καρδιά, χτίζοντας τ’ όνειρο του αύριο, μέσα από τα έντονα συναισθήματα που ένιωσα μόλις χθες.
*
«Όταν ζεις στη θάλασσα, νιώθεις πάντα μικρός, όσο μεγάλος και αν είσαι».
*
- Νικόλας Κακλαμανάκης

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Murphy's Law

*

*
Edward Aloysius Murphy, Jr. (January 11, 1918 – July 17, 1990 was an American aerospace engineer who worked on safety-critical systems and is best-known for the eponymous Murphy's Law, which states that "If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way." This should not to be confused with Finagle's law.
*
Born in the Panama Canal Zone in 1918, Murphy was the eldest of five children. After attending high school in New Jersey, he went to the United States Military Academy at West Point, graduating in 1940. The same year he accepted a commission into the United States Army, and undertook pilot training with the United States Army Air Corps in 1941. During World War II he served in the Pacific Theatre in India, China and Burma (now known as Myanmar), achieving the rank of major.
*
Following the end of hostilities, in 1947 Murphy attended the United States Air Force Institute of Technology, becoming R&D Officer at the Wright Air Development Center of Wright-Patterson Air Force Base. It was while here that he became involved in the high-speed rocket sled experiments (USAF project MX981, 1949) which led to the coining of Murphy's Law. Murphy himself was reportedly unhappy with the commonplace interpretation of his law, which is seen as capturing the essential "cussedness" of inanimate objects. Murphy regarded the law as crystallizing a key principle of defensive design, in which one should always assume worst-case scenarios. Murphy was said by his son to have regarded the many jocular versions of the law as "ridiculous, trivial and erroneous", his unsuccessful attempts to have the law taken more seriously thus making him a victim of his own law.
*
In 1952, having resigned from the United States Air Force, Murphy carried out a series of rocket acceleration tests at Holloman Air Force Base, then returned to California to pursue a career in aircraft cockpit design for a series of private contractors. He worked on crew escape systems for some of the most famous experimental aircraft of the 20th century, including the F-4 Phantom II, the XB-70 Valkyrie, the SR-71 Blackbird, the B-1 Lancer, and the X-15 rocket plane. During the 1960s, he worked on safety and life support systems for Project Apollo, and ended his career with work on pilot safety and computerized operation systems on the Apache helicopter.
*
He died in 1990.
*
- Wikipedia